آسم و پایان مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آسم و پایان مرحله بیماری کلیوی

در اغلب موارد، آسم ندارد لینک با کلیه ها، اما برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) از آسم رنج می برند. آسم نسبت داده برای پایان دادن به نارسایی کلیوی؟ اگر شما در حال تجربه این مشکل، به دنبال من برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آسم و بیماری پیشرفته کلیه است.

برای بیماران کلیوی، آسم است که همیشه با مشکلات کلیوی همراه است، اما به شدت آسیب دیده کلیه، احتمال بروز آسم را افزایش می دهد یا بدتر. در حال حاضر، ما در جزئیات معرفی خواهد شد.

آسم چیست؟

آسم توسط ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی ایجاد می شود. ظهور و آسم قسمت معمولا با عفونت های مکرر تنفسی، آب و هوا، مصرف سیگار، آلودگی هوا، مشکلات خلقی، فعالیت، برخی داروها، محیط زیست از جنین در دوران پری ناتال و مرتبط به همین ترتیب.

علائم آسم شامل سرفه، خس خس سینه، تنگی نفس، تنگی قفسه سینه، و غیره. در برخی از موارد، علائم بیماران می توانند بهبودی خود به خود، اما در اکثر موارد، بیماران نیاز به درمان برای مدیریت دارایی.

ESRD و آسم

هنگامی که بیماری کلیوی بدتر انتهایی کلیه ها قادر به انجام کار خود خواهد بود. سپس، مایع، سموم و مواد زائد تجمع بیش از حد در بدن، و است که می تواند ادم ریوی و عفونت های ریوی القاء راحتی. علاوه بر این، دستگاه تنفسی است که اغلب در مراحل نهائی نارسائی کلیوی نقش دارد. هنگامی که راههای هوایی را ملتهب و آلوده شوند، آسم بیشتر احتمال دارد که پشت سر هم. در این مرحله، بیماران باید درمانهای موثر برای مدیریت این عوامل و به موقع آسم درمان را.

تا به حال، درمان ESRD مربوط به آسم سه نوع: دارو درمانی، درمان طولانی مدت و درمان ایمنی بدن. چه تر است، همچنین برخی از بیماران باید به دنبال درمان برای بهبود افزایش عملکرد کلیه آنها و وضعیت سلامت کلی. اگر شما یک گزینه برای چنین درمان یافت نشد، شما می توانید از طریق فرم زیر نگاه کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD)، آسم ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: